Τα όσα συμβαίνουν στο 36ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο από την Παρασκευή όχι μόνο επιβεβαίωσαν τις υποψίες μας αλλά πιστοποίησαν και την βαθιά σήψη στο συνδικαλιστικό κίνημα της χώρας.
Η διορισμένη από την Δικαιοσύνη προσωρινή Διοίκηση της ΓΣΕΕ, που κατά δήλωση κορυφαίων στελεχών της δεν έχει δικαίωμα –λόγω ακριβώς του διορισμού της- ούτε να κηρύττει απεργίες, παρά ΜΟΝΟ να την οδηγήσει σε συνέδριο,
εμφανίστηκε την Παρασκευή στην Ευέλπιδών δια πληρεξουσίων δικηγόρων της – ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ;- και παρεμβαίνοντας υπέρ καθαρής διπλοψηφίας Σωματείου σε άλλο δευτεροβάθμιο όργανο, προκειμένου να επανεκλεγούν ως αντιπρόσωποι από το συνέδριο των σιδηροδρομικών, κορυφαίοι συνδικαλιστές της.
Για το θέμα αυτό το Σωματείο μας έχει ήδη καταθέσει αναφορά στον εισαγγελέα και θα ζητήσει την περαιτέρω διερεύνηση του.
Στην συνέχεια με πλειοψηφικές αποφάσεις, το 36ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο απέκλεισε τους αντιπροσώπους του Σωματείου των Σταθμαρχών (ΠΕΣΟΣΕ) από τις εργασίες του, ακρωτηριάζοντας στην ουσία την ΠΟΣ και χαλκεύοντας την δημοκρατικά εξεφρασμένη βούληση των εργαζομένων, με το πρόσχημα δήθεν παρατυπιών σε εκλογές που δεν είχε αμφισβητήσει κανείς, ΠΟΤΕ!
Παράλληλα, με άλλη πλειοψηφική απόφαση αποκλείστηκαν από το συνέδριο 2 αντιπρόσωποι του Σωματείου μας από τις εργασίες του συνεδρίου, με το πρόσχημα της συμμετοχής των 60 νεοπροσληφθέντων μηχανοδηγών στις τελευταίες αρχαιρεσίες. Παρότι οι νεοπροσληφθέντες είχαν ομόφωνα και Νόμιμα εγγραφεί στην ΠΕΠΕ και παρότι η ΠΟΣ εισέπραττε -και εισπράττει - κανονικά τις συνδρομές τους σε μηνιαία βάση εδώ και 14 μήνες, η πλειοψηφία του συνεδρίου της αποφάσισε πως δεν έπρεπε να συμμετέχουν σε αρχαιρεσίες επειδή ήταν…μαθητές και αμφισβητώντας επί της ουσίας προηγούμενες αποφάσεις συνεδρίων που επέτρεπαν την συμμετοχή σε αυτά εκπαιδευόμενων μηχανοδηγών (ποιο πρόσφατο παράδειγμα οι αρχαιρεσίες του 35ου Πανσιδηροδρομικού συνεδρίου του 2016 όπως στην ΠΕΠΕ το 2015 είχαν ψηφίσει βοηθοί μηχανοδηγού εκλέγοντας αντιπροσώπους για αυτό!).
Το χειρότερο όλων είναι η στάση της πλειοψηφίας της ΠΟΣ στην χτεσινή ακρόαση προσωρινής διαταγής που ζήτησε το Σωματείο μας και όπου δια της Νομικής της εκπροσώπου, υποστήριξε ότι η ΠΟΣ δεν γνωρίζει τι και από ποιους εισπράττει συνδρομές κάθε μήνα, οι εκπαιδευόμενοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα ως εργαζόμενοι, δεν αμείβονται με 13ο-14ο μισθό και είναι στην ευχέρεια του κάθε εργοδότη να τους απολύει ανά πάσα στιγμή.
Ξεπερνώντας κάθε όριο ηθικής και δεοντολογίας, η πλειοψηφία της ΠΟΣ υποστήριξε ψευδώς ότι έχουν απολυθεί 4 εκπαιδευόμενοι μηχανοδηγοί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον τελευταίο χρόνο χωρίς ποτέ να τους κατονομάσει (αφού ποτέ δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο).
Με αυτήν την επιχειρηματολογία –που θέτει σε άμεσο κίνδυνο εκατοντάδες θέσεις εργασίας στον σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα στην τεχνική βάση - απέδειξε σε όλο τον σιδηροδρομικό κόσμο ότι δεν υπάρχει πάτος στο βαρέλι.
Το Σωματείο μας οφείλει και θα πράξει τα πάντα προκειμένου να ακυρωθούν οι διεργασίες του 36ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου, τόσο στην δικαιοσύνη όσο και συνδικαλιστικά, τα αποτελέσματα των διεργασιών του οποίου δεν αναγνωρίζει παρά μόνο ως αντιδημοκρατικά και νόθα και ως άκρως επικίνδυνα για τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Η διορισμένη από την Δικαιοσύνη προσωρινή Διοίκηση της ΓΣΕΕ, που κατά δήλωση κορυφαίων στελεχών της δεν έχει δικαίωμα –λόγω ακριβώς του διορισμού της- ούτε να κηρύττει απεργίες, παρά ΜΟΝΟ να την οδηγήσει σε συνέδριο,
εμφανίστηκε την Παρασκευή στην Ευέλπιδών δια πληρεξουσίων δικηγόρων της – ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ;- και παρεμβαίνοντας υπέρ καθαρής διπλοψηφίας Σωματείου σε άλλο δευτεροβάθμιο όργανο, προκειμένου να επανεκλεγούν ως αντιπρόσωποι από το συνέδριο των σιδηροδρομικών, κορυφαίοι συνδικαλιστές της.
Για το θέμα αυτό το Σωματείο μας έχει ήδη καταθέσει αναφορά στον εισαγγελέα και θα ζητήσει την περαιτέρω διερεύνηση του.
Στην συνέχεια με πλειοψηφικές αποφάσεις, το 36ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο απέκλεισε τους αντιπροσώπους του Σωματείου των Σταθμαρχών (ΠΕΣΟΣΕ) από τις εργασίες του, ακρωτηριάζοντας στην ουσία την ΠΟΣ και χαλκεύοντας την δημοκρατικά εξεφρασμένη βούληση των εργαζομένων, με το πρόσχημα δήθεν παρατυπιών σε εκλογές που δεν είχε αμφισβητήσει κανείς, ΠΟΤΕ!
Παράλληλα, με άλλη πλειοψηφική απόφαση αποκλείστηκαν από το συνέδριο 2 αντιπρόσωποι του Σωματείου μας από τις εργασίες του συνεδρίου, με το πρόσχημα της συμμετοχής των 60 νεοπροσληφθέντων μηχανοδηγών στις τελευταίες αρχαιρεσίες. Παρότι οι νεοπροσληφθέντες είχαν ομόφωνα και Νόμιμα εγγραφεί στην ΠΕΠΕ και παρότι η ΠΟΣ εισέπραττε -και εισπράττει - κανονικά τις συνδρομές τους σε μηνιαία βάση εδώ και 14 μήνες, η πλειοψηφία του συνεδρίου της αποφάσισε πως δεν έπρεπε να συμμετέχουν σε αρχαιρεσίες επειδή ήταν…μαθητές και αμφισβητώντας επί της ουσίας προηγούμενες αποφάσεις συνεδρίων που επέτρεπαν την συμμετοχή σε αυτά εκπαιδευόμενων μηχανοδηγών (ποιο πρόσφατο παράδειγμα οι αρχαιρεσίες του 35ου Πανσιδηροδρομικού συνεδρίου του 2016 όπως στην ΠΕΠΕ το 2015 είχαν ψηφίσει βοηθοί μηχανοδηγού εκλέγοντας αντιπροσώπους για αυτό!).
Το χειρότερο όλων είναι η στάση της πλειοψηφίας της ΠΟΣ στην χτεσινή ακρόαση προσωρινής διαταγής που ζήτησε το Σωματείο μας και όπου δια της Νομικής της εκπροσώπου, υποστήριξε ότι η ΠΟΣ δεν γνωρίζει τι και από ποιους εισπράττει συνδρομές κάθε μήνα, οι εκπαιδευόμενοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα ως εργαζόμενοι, δεν αμείβονται με 13ο-14ο μισθό και είναι στην ευχέρεια του κάθε εργοδότη να τους απολύει ανά πάσα στιγμή.
Ξεπερνώντας κάθε όριο ηθικής και δεοντολογίας, η πλειοψηφία της ΠΟΣ υποστήριξε ψευδώς ότι έχουν απολυθεί 4 εκπαιδευόμενοι μηχανοδηγοί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον τελευταίο χρόνο χωρίς ποτέ να τους κατονομάσει (αφού ποτέ δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο).
Με αυτήν την επιχειρηματολογία –που θέτει σε άμεσο κίνδυνο εκατοντάδες θέσεις εργασίας στον σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα στην τεχνική βάση - απέδειξε σε όλο τον σιδηροδρομικό κόσμο ότι δεν υπάρχει πάτος στο βαρέλι.
Το Σωματείο μας οφείλει και θα πράξει τα πάντα προκειμένου να ακυρωθούν οι διεργασίες του 36ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου, τόσο στην δικαιοσύνη όσο και συνδικαλιστικά, τα αποτελέσματα των διεργασιών του οποίου δεν αναγνωρίζει παρά μόνο ως αντιδημοκρατικά και νόθα και ως άκρως επικίνδυνα για τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου