Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Ενημέρωση για Οργανόγραμμα ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Συνάδελφοι- συναδέλφισες

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα απέστειλε την νέα οργανωτική δομή για την πρώην ΔΙΚΑΜ (Νυν Διεύθυνση Διοίκησης Πληρωμάτων) την οποία και σας επισυνάπτουμε.

Στην συνάντηση που είχε προηγηθεί και μετά την αρχική πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που καταργούσε

τις θέσεις ευθύνης σε όλα τα περιφερειακά μηχανοστάσια, το κλιμάκιο Ειδομένης(3 μηχανοδηγοί) και την έδρα της Δράμας (2 μηχανοδηγοί), καθιστώντας άγνωστο το μέλλον των συναδέλφων μας,  το Σωματείο μας ζήτησε  να διατηρηθεί  η Οργανωτική Δομή του 2016.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδέχθηκε μέρος της  πρότασης  μας , σε ότι αφορά το  μηχανοστάσιο Αλεξανδρούπολης και Πάτρας  με την υποσημείωση ότι οι θέσεις ευθύνης θα προκηρυχτούν με  την ολοκλήρωση των εκπαιδεύσεων και πιστοποιήσεων  των νέων μηχανοδηγών.  Παρέμειναν οι 6 θέσεις των tutor (με το αίτημα μας για 2 νέες θέσεις σε Πελοπόννησο και Ανατολική Μακεδονία- Θράκη να έχει θετική ανταπόκριση) ενώ  έγινε δεκτό το αίτημα για  επαναφορά της 24ωρης λειτουργίας του μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης και αναμένουμε το συντομότερο την υλοποίηση του.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την ξεκάθαρη θέση μας ότι δεν θα δεχτούμε καμία μετάθεση μηχανοδηγού, δεσμεύτηκε ότι οι μηχανοδηγοί  που εργάζονται σε Δράμα και Ειδομένη -και μέχρι την συνταξιοδότηση τους- θα παραμείνουν σε αυτές τις έδρες.

Στην  νέα Οργανωτική Δομή για την ΔΙΚΑΜ (Νυν Διεύθυνση Διοίκησης Πληρωμάτων) προβλέπονται 20 θέσεις ευθύνης . Επιπλέον αυτών, διατηρήθηκαν και στελεχώθηκαν  με μηχανοδηγούς  οι 5 θέσεις ευθύνης στο τμήμα Κυκλοφορίας στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας.

Συνολικά προβλέπονται 25 θέσεις ευθύνης σε σύνολο 240 περίπου μηχανοδηγών που εργάζονται σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτές οι θέσεις  στον προγραμματισμό εργασίας.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύτηκε ότι οι θέσεις θα συνοδεύονται απο επίδομα ευθύνης και θα προκηρυχτούν άμεσα όλες οι κενές.

Στην συνάντηση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την Οργανωτική Δομή , το Σωματείο μας ζήτησε, μηχανοδηγοί εκτός κυρίων καθηκόντων με απόφαση υγειονομικής επιτροπής, να μπορούν να απασχοληθούν σε θέσεις υπολόγων ή θέσεις συντονιστών τροχαίου υλικού (όπως συνέβη  και στο παρελθόν). 

Συνάδελφοι-συναδέλφισες,

Η τελική κατάληξη  της συζήτησης, δεν μπορεί να ικανοποιεί τις θέσεις μας  καθώς διαχρονικά υποστηρίζουμε  ότι ο σιδηρόδρομος πρέπει να αναπτυχθεί και περιφερειακά, με ενίσχυση των  τοπικών μηχανοστασίων.

Θυμίζουμε προς  κάθε κατεύνθυνση ότι,  η γραμμή προς Αλεξανδρούπολη είναι κλειστή εδώ και 7 μήνες με μόνο 1 τρένο πλέον να κυκλοφορεί σε αυτήν εδώ και 18 μήνες, στον Έβρο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογεί ένα τρένο και μόνο  τις καθημερινές,οι εξαγγελίες για την επαναλειτουργία της γραμμής προς Ναύπλιο παραμένουν στις καλένδες, ενώ κλειστή παραμένει η γραμμή στον Πύργο, το Διακοπτό, την Στυλίδα και η  απευθείας σιδηροδρομική  σύνδεση της Λαμίας και της Καλαμπάκας με την Αθήνα, λόγω της πανδημίας.

Το Σωματείο μας θα συνεχίσει την προσπάθεια  για την ενίσχυση των περιφερειακών μηχανοστασίων, με στόχο να επανέλθουν οι θέσεις ευθύνης όπου καταργούνται(Λάρισα- Βόλος-Λιανοκλάδι-Κιάτο) καθώς και η έδρα της Δράμας και το κλιμάκιο Ειδομένης.  


Ο Πρόεδρος                 Ο Γ.Γραμματέας 

Γενιδούνιας Κ.               Ποργιάζης Α. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου